De meeste websites falen.

Dat is een harde conclusie. Maar het is waar.

Websites worden aan de lopende band verkocht. En veel websitebouwers maken prachtige websites.

Maar 9 van de 10 websites behalen niet het resultaat dat ze zouden moeten behalen.

Een website zou meer moeten zijn dan een kostenpost. Je website moet winstgevend zijn.

Maar hoe zorg je dat je website winstgevend is? Hoe zorg je dat je website dagelijkse nieuwe klanten aantrekt?

Op deze pagina lees je alles over het (laten) ontwikkelen van een professionele website. Je leest welke zaken belangrijk zijn, hoe je de juiste bezoekers aanspreekt en je leest hoe een goede website je omzet laat stijgen.

1. Bepaal het doel van je website

Veel ondernemers weten hoe belangrijk een goede website is. Toch vragen maar weinig mensen zich af waar de website daadwerkelijk voor dient. Wat is het doel van je website? Waarom laat je überhaupt een nieuwe website maken? 

In 9 van de 10 gevallen draait je website om je (toekomstige) klanten te voorzien van informatie over je bedrijf. De belangrijkste taak van je website is om je bezoekers te laten zien wie je bent, wat je doet en nog belangrijker: wat je voor je bezoekers kunt betekenen.